POTŘEBUJETE PORADIT?

Ochotně Vám zodpovíme Vaše dotazy a rádi poradíme s výběrem správného produktu dle Vašich požadavků. Napište nám přes online chat v pravém dolním rohu stránky během pracovních dnů od 09:00 – 17:00 a naši pracovníci Vám budou ihned k dispozici.

Reklamace a vrácení zboží

V případě jakýchkoli dotazů nám můžete napsat e-mail na info@vypinacelivolo.cz. Obvykle od nás dostanete odpověď do jedné hodiny. Máte-li zájem vrátit nebo reklamovat zboží, použijte náš e-mail: reklamace@vypinacelivolo.cz a do předmětu prosím uveďte číslo Vaší objednávky. Obratem Vás budeme informovat o nejvhodnějším způsobu reklamace nebo vrácení zboží.

KONTAKTNÍ INFORMACE

info@vypinacelivolo.cz
reklamace@vypinacelivolo.cz

Online chat
09:00 – 17:00

Doručení zdarma
pro objednávky nad 2499 Kč

SMS notifikace
o stavu Vaší objednávky

Máte dotazy týkající se produktů, doručení nebo reklamace?
Pošlete nám e-mail a my se Vám brzy ozveme.

KONTAKTUJTE NÁS

    DŮLEŽITÉ ODKAZY

    Množstevní slevy

    Doručení zboží

    Reklamace zboží

    Návody a schémata zapojení

    Množstevné zľavy

    Doručení zboží

    Reklamace zboží

    Návody a schémata zapojení

    RECENZE OD NAŠÍCH ZÁKAZNÍKŮ

    ČASTO KLADENÉ DOTAZY

    Kolik stojí poštovné?

    Na výběr máte ze dvou možných doručení zboží. Nejrychlejší způsob je doručení kurýrem které stojí ve standardní částce 169 Kč. Při objednávce nad 2 499 Kč je tento typ dodání zboží ZDARMA. Nabízíme i výhodně doručení do odběrného místa Zásilkovny za 109 Kč, které máte při nákupu za 2 499Kč také ZDARMA.

    Jak dlouho trvá dodání zboží?

    Všechny naše objednávky se snažíme vyexpedovat v nejkratším možná termínu. Standardně je dodací doba 3-4 pracovní dny. Pokud by nebylo možné zboží dodat v uvedeném termínu, naši pracovníci Vás informují na kontaktní údaje uvedené v objednávce.

    Jaké akceptujete platební metody?

    Naši zákazníci upřednostňují platbu na dobírku. Dobírka je standardně zpoplatněna částkou 29 Kč. V tomto případě lze za zboží zaplatit v hotovosti nebo kartou. Pokud si vyberete platbu převodem, uveďte variabilní číslo jako číslo Vaší objednávky. Zaplatit za zboží můžete také online platební kartou pomocí platební brány. Platba převodem na účet, stejně tak platba přes platební bránu jsou bez poplatku.

    Můžu si objednané zboží vyzvednout osobně na Vaší prodejně?

    Vzhledem k tomu, že portál VypinaceLivolo.cz je internetový obchod bez kamenné prodejny, není možné si zboží vyzvednout na prodejně.

    Mohu si někde vyzkoušet Váš produkt předtím, než jej koupím?

    Jelikož je portál VypinaceLivolo.cz je internetový obchod bez kamenné prodejny, není možné si zboží předem vyzkoušet.

    V případě různých dotazů na zboží Vám rádi poradíme přes online chat na naší stránce v pracovní dny od 09:00 – 17:00, případně nám můžete napsat na info@vypinacelivolo.cz. Pokud se zbožím nebudete spokojeni, můžete nám ho do 30 dnů vrátit a my Vám zašleme peníze zpět.

    Jak mohu zboží reklamovat, nebo jej vrátit?

    V případě jakýchkoli dotazů nám můžete napsat e-mail na info@vypinacelivolo.cz. Obvykle od nás dostanete odpověď do hodiny. Máte-li zájem vrátit nebo reklamovat zboží, použijte náš e-mail: reklamace@vypinacelivolo.cz a do předmětu prosím uveďte číslo Vaší objednávky. Obratem Vás budeme informovat o nejvhodnějším způsobu reklamace nebo vrácení zboží.

    FIREMNÍ ÚDAJE

    Firemní údaje společnosti Revolo s.r.o.

    Společnost zapsaná v OR OS Bratislava
    odd.: sro, vl. č.: 140276/B-Zbl
    č. účtu: 2944075463
    e-mail: info@vypinacelivolo.cz

    Platební údaje

    IBAN: CZ28 2010 0000 0027 0222 0832
    SWIFT: FIOBCZPPXXX
    IČO: 52 569 993
    DIČ: 2121092809
    IČ DPH: SK2121092809