Vše o nákupu
Nejčastější dotazy
Jak mohu reklamovat zboží?
V případě reklamace se ozvěte naší zákaznické podpoře na email: reklamace@vypinacelivolo.cz, nebo nás kontaktujte pomocí online chatu v pravém dolním rohu stránky (jsme online vždy od 8:30 – 16:00). Následně Vás budeme informovat o nejvhodnějším způsobu reklamace. Můžete také vyplnit online formulář na tomto odkazu.
Mohu objednávku stornovat nebo ji změnit?
Pokud potřebujete jakkoli změnit Vaši objednávku, kontaktujte naši zákaznickou podporu a nadiktujte její číslo Vaší objednávky, které naleznete v e-mailu a SMS potvrzující Vaši objednávku, nebo ve svém účtu na Revolo v sekci „Objednávky“. Objednávku můžete stornovat, nebo změnit (změna adresy, data doručení, doplnění produktů do objednávky, …)
Kde zjistím stav mé objednávky?
Informaci o stavu Vaší objednávky naleznete ve svém účtu na Revolo v sekci „Objednávky“. O každé změně stavu objednávky Vás informujeme na e-mail uvedený v objednávce a zároveň také pomocí SMS notifikace.